عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 30 دی 1393
بازدید : 49
نویسنده : management77

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

دکترعبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: 95 درصد مراحل تصویب آیین نامه دکتری طی شده است. آخرین جلسه امروز چهارشنبه با حضور وزیر و اعضای شوری برگزار و نتیجه آن اعلام خواهد شد و تلاش می‌شود تا آیین نامه جدید در سال جاری اجرایی شود.

وی در مورد شرایط جدید آیین‌نامه دکتری توضیح داد: کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل 16 در مقطع کارشناسی، فاصله یک سال بین زمان فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، کسب امتیاز 70 از 100 در جدول، کسب حداقل 10 امتیاز در بخش پژوهش و دارا بودن مدرک زبان از جمله آیلس و تافل و... مورد جدیدی است که به تازگی اضافه شده و از شرایط آیین نامه دکتری است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در خاتمه تاکید کرد: آیین‌نامه جدید مشمول فارغ‌التحصیل امسال می‌شود و کسانی که سال گذشته فارغ‌التحصیل شده باشند نمی‌توانند از این آیین‌نامه استفاده کنند.

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: دکتری بدون آزمون , ,
:: برچسب‌ها: شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دکتری ,
تاریخ : سه شنبه 30 دی 1393
بازدید : 67
نویسنده : management77

دانشگاه آزاد اسلامی با هدف جذب نخبگان علمی و ترغیب دانشجویان به تلاش مستمر در عرصه تولید و انتقال دانش (پژوهش و آموزش) بدون برگزاری آزمون اقدام به پذیرش فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد در دوره دکتری تخصصی می نماید.

شرایط پذیرش:

داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می بایستی علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما دارای شرایط زیر باشند:

1- دارا بودن حداقل میانگین نمرات 18 در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته برای رشته های علوم انسانی (به جز رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی) و حداقل میانگین 17 برای سایر رشته ها (از جمله رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).

2- دارا بودن حداقل میانگین 17 جهت فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی.

3- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است فاقد دروس معادل سازی شده باشند.

4- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است بر اساس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده باشند.

5- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 18.5 جهت کلیه رشته ها.

6- متجانس و همنام بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی.

7- از آنجایی که صرف دارا بودن شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون به منزله قبولی نمی باشد و پذیرش در این دوره براساس ظرفیت موجود و اولویت افراد می باشد لذا به منظوراستفاده از امکان قبولی در آزمون دکتری تخصصی در صورت عدم پذیرش از طریق بدون آزمون به داوطلبان توصیه می گردد که در دوره دکتری تخصصی با آزمون نیز شرکت نمایند .

 8- متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون می بایستی در زمان ثبت نام در آزمون از مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا حرفه ای فارغ التحصیل شده باشند.

9- داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون می بایستی اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است

10- داوطلبان دوره بدون آزمون لازم است نسخه ای از مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی-پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت PDF در فرم ثبت نام بدون آزمون اپلود نمایند. بدیهی است عدم کسب حدنصاب امتیاز لازم جهت مقالات و تولیدات علمی منجر به حذف داوطلب از دوره بدون آزمون خواهد شد.

11-
جهت پذیرش در دوره بدون آزمون برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند.

12-
با توجه به اینکه اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان بدون آزمون شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.


 

 

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: دکتری بدون آزمون , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دکتری تخصصی(Ph , D , ) دانشگاه آزاد ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com